Thursday, July 9, 2009

Karnival Pasdec

Thursday, July 9, 2009
Baru-baru ini, aku and Encik MSH telah mendapat jemputan khas untuk cabutan bertuah Karnival Pasdec dekat Megamall. Hadiah nyer??..mmmm memang sangat best. Sebuah kereta Naza Forza. Aku tak der lah baper nak excited sangat nak pergi pun memandangkan setiap kali cabutan bertuah, nama @ nombor aku memang tak pernah naik. Huhuhu..betapa bertuah cemerlang nyer aku ni.


Lapo plak bila tengok signboard Delifrance tue..huhuu

Seratus pembeli pertama telah dihadiahkan dengan lampu tido yang sangat cantik ini.


Tetau jer aku suke warna ni..

Nombor yang kami dapat pada petang tu adalah 90. So, ada lah juga mengharapkan sesuatu yang baik, disebabkan ada 10 hadiah yang menanti. Tak dapat kete, dapat set sofa tajaan Anjung pun jadilah. Jadi nyer..masa cabutan bertuah tue bermula..nombor yang memula dipanggil adalah 98 kemudian diikuti dengan 48. Seterusnya 28, selepas itu 81. Pelik kan..semua nyer ada nombor 8. Dan yang paling best sekali adalah..pemenang utama kereta Naza tersebut adalah bernombor 58. Suratan kah atau kebetulan kah??..hehehehe..

Walaupun hanya mendapat lampu tido, tue dah kira berbaloi juga lah mengenangkan nak parking sket nyer susah masa awal2 datang..

0 comments:

Post a Comment