Monday, April 27, 2009

Mari Makan Kenduri..

Monday, April 27, 2009
Jemputan Kawen yang diterima seawal bulan 3 lagi, harus dipenuhi..Kebetulan pada tarikh tersebut, Encik MSH baru jer menghabiskan kursus di UKM dengan jayanya. Akhirnya..kahwin juga Lissa dan Eddy selepas memadu kasih asrama asmara selama hampir sepuluh tahun.

Berbalik kepada kisah lama, Lissa adalah roommate aku semasa menghuni di Kolej Kediaman 9, UTM. Terasa diri sangat tua berusia apabila disatukan bilik dengan budak degree. Hehee..dah tua ker? oh tidak!! tahun depan dah nak masuk 3 series..Terima kasih juga kepada Lissa kerana dah banyak menolong terutama sekali menjadi pembantu peribadi semasa aku mau menaiki bas di Sri Putri.


Ko kenapa Fadh?..siap tutup mata lagi.

Aku dan Encik MSH bertolak dari umah agak awal, bagi elakkan jem yang tak diduga. Betul sangkaan kitorang, terlekat tersangkut di jalan raya hampir 1/2 jam. Sampai saja di Dewan Taman Kota Raya, sudah banyak kereta dikiri kanan jalan. Kenduri kawen yang sangat simple but nice..oohh..aku sangat sukakan nyer..Baru jer melangkah masuk ke dewan, tetiba terdengar sore2 yang aku kenali..Rupa nyer geng2 G.I.G.A.M semasa kat UTM dulu..tak tau plak derang nak datang..kalau tau, awal2 lagi ajak datang bersama2..


Fadh, Aku dan Mas

Dah hampir 3 tahun tidak berjumpa dengan budak 2 orang nie. Last sekali pun masa konvo tahun 2006. Tiada apa perubahan yang berlaku..terasa seperti zaman student plak bila berkumpul macam ni..


Kan dah kata derang ni G.I.G.A.M

Harapan aku semoga Lissa dan Eddy berbahagia dan berkekalan hingga hujung nyawa..

0 comments:

Post a Comment