Friday, April 3, 2009

Pesal Ari nie jem??

Friday, April 3, 2009

Banyak kan kereta..bumbung opis pun x nampak..


Baru lah nampak bumbung opis..


Minggu nie ada Jom Sorak Heboh ker?..bukan ker tu minggu lepas..Ker ader ABP?..tu pun minggu lepas gak..x penah aku jumpa jem yang teruk macam nie kat Indera Mahkota. Ingatkan ada eksiden ke aper ker..tapi, memang tak der aper2 pun..emmmm...musykil nie.

Ini lah antara sebab aku tak berapa nak suka dok kat mana2 bandar besar..KL ker..JB ker..sebab ini lah. Sedangkan jem sket camni pun aku dah x suka..cam ne lah nak dok kat K.L..

Dok kat bandar kecik ni best..Biasa nyer perjalanan aku ke opis memang tiada gangguan..Maklumlah dari umah mak aku amik masa 16-20 minit jer untuk sampai opis..heheh..x sabar nak masuk umah baru sebab nyer dari Damansara ke Opis hanya jumpa satu simpang jer..yang lain semua nyer jalan lurus..

Nota Kaki: Encik MSH sentiasa berdoa moga2 semua jabatan kerajaan dipindahkan ke Bandar Indera Mahkota..so, nanti sama lah ngan aku..dari umah baru, jumpa satu simpang jer ke opis.

0 comments:

Post a Comment