Thursday, April 30, 2009

Oh..sangat suka permainan ini

Thursday, April 30, 2009
Aku telah di beri tugasan oleh Mimah untuk menjawab semua soklan2 nie..hahah..jangan risau, aku akan menjawab dengan begitu lancar dan berkhemah berhemah sekali..

Ini peraturan permainan ini:

Let we begin:

1.) Put your music player on shuffle
2.) Press forward for each question.
3.) Use the song title as the answer to the question.
4.) NO CHEATING!!!

Actually, dalam windows media player aku, aku tengah dengar lagu lama2 tahun 90an. hahaha..lawak lah pulak aku rasa..

1.) How am I feeling today?
Akulah Kekasihmu - Axls (Ahak..ahak..aku lah kekasih awal dan akhir Encik MSH)

2.) Where will I get married?
Srikandi Cintaku - Bloodshed (Sangat tepat sekali..tapi lagu nie sedih lah dowh..)

3.) What is my best friend's theme song?
Seribu Tahun Takkan Mungkin - BPR (Macam tak betul jerk ni..dia dah nak kawen dah pun..)

4.) What is/was highschool like?
Cinta Abadi - Blackrose (go S.A.B.S go!!!)

5.) What is the best thing about me?
Cinta dan Airmata - CRK (Aku memang pencinta setia dan aku memang sensitif walau dasar nyer nampak tabah)

6.) How is today going to be?
Mengintai Dari Tirai Kamar - Exist (Hehee..Encik MSH, I tengah intai U ni..)

7.) What is in store for this weekend?
Rahsia Pohon cemara - Exist (Aku ada merahsiakan sesuatu ke ni..??..ermm..)

8.) What song describes my parents?
Mahligai Bernama Cinta - Farish (Sangat sayang kedua ibu bapaku)

9.) How is my life going?
Kau Merubah Segalanya - Fauziah Latiff (Sesungguhnya Encik MSH dah banyak ubah aku)

10.) What song will they play at my funeral?
Untukmu Sayang - Febians (Mak aihh..nie yang tangkap sedih nie)

11.) How does the world see me?
Kenangan Lalu - Flybaits (X per2..kenangan lalu amat manis sekali. Skang lagi manis)

12.) What do my friends really think of me?
Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta - Flybaits (Mendalam norr maksud nyer..)

13) Do people secretly lust after me?
Mahligai Shahdu - Hattan (Ermmm...)

14.) How can I make myself happy
Memburu Rindu - Hattan (Yaa..tepat sekali. Dulu selalu memburu rindu, skang tidak lagi)

15.) What should I do with my life?
Segalanya Mungkin - Headwind (Tiada yang mustahil..)

16.) Will I ever have children?
Mimpi yang Tak Sudah - Ibnor Riza (Ohh..tidak!! aku dan Encik MSH tengah berusaha sedaya upaya)

17.) What is some good advice?
Hakikat Sebuah Cinta - Iklim (Cinta pada yang di atas..Cinta pada rasul..Cinta pada parent..Cinta pada Encik MSH dll)

18.) What do I think my current theme song is?
Permata Untuk Isteri - Kopratasa (Mak aihh..makan dalam nie)

19.) What does everyone else think my current life?
Gugurnya Bunga Cinta - Laksamana (Oh tidak sama sekali..)

20.) What type of men/women do you like?
Ku di Halaman Rindu - Lefthanded (aku suka orang yang rindu kan aku..)

21.) Will you get married?
Bidadari - Lela (Dah tentu aku dah kawen ngan seorang Bidadara..)

22.) What should I do with my love life?
Saling merindu - Leon (Muahaha..pesal list lagu ni banyak pasal rindu??)

23.) Where will you live?
Jemu - May (Mungkin dah tiba masa untuk p.i.n.d.a.h!!)

24.) What will your dying words be?
Meniti Suratan - May (Kena terima dengan redha qada' dan qadar NYA)

25.) When im having sex i say..
Tika dan Saat ini - Medicine (Sib baik dah nak masuk 3 series)

26.) When I meet a guy for the first time i say..
Bayangan Gurauan - Mega (Semua itu adalah gurauan semata2..sebab aku pandang Encik MSH jer..)

27.) When my parents are angry i say..
Pasti - Mega (Haahhaa..memang pasti dimarahi..)

Oleh kerana tersangat lah seronok bermain game ini. Maka, aku nak ada orang continue:
1. Idajer
2. Hanifamily

1 comments:

Y@ZeD@ said...

salam omei..

Post a Comment