Saturday, April 4, 2009

Selamat Pengantin Baru

Saturday, April 4, 2009



Sahabatku Hadjar,

1. Tahniah kerana berjaya menukar status dari solo ke kategori berkumpulan duet.

2. Harapan aku agar ko dapat menjadi isteri yang solehah dan ibu yang mithali.

3. semoga perkahwinan ini berkekalan sehinggalah ke akhir hayat.

4. Aku hendak ko tahu bahawa perkahwinan bukan hanya berkongsi jiwa raga tetapi kena berkongsi semuanya termasuklah bilik tidur, selimut, towel dan sebagai nyer..emmm nak aku tulis ke yang selebih nyer??..hhehehe..sila SMS aku yerk!!

5. Minta maaf sebab nyer aku memang tak boleh nak pergi wedding ko. Hubby masih tiada di Kuantan ketika ini. Walaupun tanpa kehadiran aku..aku mengharapkan agar semuanya berjalan lancar..<--ceh, macam orang penting plak.

6. Marilah bersama2 kita berdoa agar kawan kita yang bernama "M" (Bukan nama sebenar) bertemu jodoh secepat mungkin dan boleh lah kita pergi makan kenduri di Kampung Boyan, Taiping.


Gambar pada tahun 2004 semasa kenduri McNaa..wajahku begitu suci murni..muahahaa..

Nota kaki: Rasa nyer penat kenduri dulu pun x hilang lagi..walhal dah nak masuk 2 tahun dah..

2 comments:

alin murat said...

wahh...muka tak bersalah je semua...muka anak dara lagi masa tuh..heheheh..apapun omei...jgn cabar kwn kita tu..ujung taun ni mesti ada wedding of the year punya la....

o.m.e.i said...

tu lah..aku sentiasa doakan yang terbaik buat dia..sekali M (bukan nama sebenar) kawen dengan VVIP..hehhehe..

Post a Comment