Thursday, March 12, 2009

Boys Over Flowers..

Thursday, March 12, 2009

|Sumber : http://popseoul.files.wordpress.com|

Udah lama aku tidak follow mengikuti cerita Korea..Baru2 nie tertekan channel 303 (KBSW). Kebetulan cerita Boys Over Flowers baru bermula dengan episod satu. Hatiku berbunga-bunga riang..maklumlah anak-anak ikan pelakon-pelakon nyer sangat comel dan kiut..sampai aku sentiasa berangan moga2 anak aku macam muka diorang..erk!! boleh ker?..

Tidak disangka..mak aku pun terikut2 sekali untuk menonton cerita itu..siap buat rumusan lagi setiap kali cerita berakhir..kelakar lah pula rasa nyer. Aku bayangkan mak aku akan melekat di Astro RIA..Almaklumlah sekarang nie musim mentransformasi kan pelajar AF7...WALAUPUN akhirnya mereka tidak sama sekali bertukar menjadi transformer.

Tak sabar nak tunggu ending citer nie..

Nota Kaki: Salah sorang pelakon citer nie mati bunuh diri pada 9 haribulan baru ni..Dasat tul..

0 comments:

Post a Comment