Sunday, March 15, 2009

Liverpool VS M.U, Chong Wei VS Lin Dan

Sunday, March 15, 2009
Agak2 lah..ader tak orang jaki marah ngan aku kalu aku kutuk M.U??


Perkara Gumbira Yang Pertama, Hari Sabtu

1. Puas ati bila tengok Manchester United di belasah di kalahkan oleh Liverpool dekat Old
Trafford yakni tempat sendiri.

2. Puas ati bila Manchester United geget jari kuku kaki sendiri bila gawang bolos 4 kali.



3. Puas ati bila tengok orang Liverpool yang lupa daratan tunduk malu hasil dari kenyataan kat akhbar yang dia paling anti ngan Liverpool..(amik nak ko Rooney..bongkak cakap besar lagi.)

4. Puas ati dengan terpaku 90 minit kat tv tengok permainan derang main malam nie..

5. Puas ati dengan jaringan gol yang keempat oleh Dossena. Terpaku keras Edwin van der Sar di depan gol.

5. Puas ati bila aku berjaya gelak besar sambil tergoling2terbahak2 kat anak buah aku yang memang die hard fan gila ngan M.U..(Sorry yer abang..Pakai baju M.U sekali pun x leh nak ubah kenyataan kekalahan tue)


Perkara Yang Sakitkan Hati Yang Pertama, Hari Sabtu

1. Sakit hati bila orang potong kete aku secara membabi mengkhinzir buta. Sib baik lah aku masih ada pertimbangan untuk bagi jalan kat derang..agak2 lah nak potong, jangan lah sampai menghempet kereta orang..Jalan Gambang - Segamat tu kan 1 lane ajer..dan aku berjaya melepaskan hon sebanyak 2 kali..kalau tak bagi hon, pemandu2 nie tak tau yang sebenar nyer tindakan derang tu menyusahkan orang lain.

2. Sakit hati bila ada kete besar bagi beam dan hon kat aku walhal aku tengah nak potong kete pada kelajuan 110 km/j. Aku tau lah kena ikut kiri jika tidak mememotong..abis tu tak kan aku nak potong kete tersebut pada kelajuan 120 km/j??..agak-agak lah..bukan nyer aku tak nak bagi laluan kat ko wahai pemilik kereta CCF ****. Aku tau lah kete ko tu Toyota C******. Aku tau lah ko tak kesah nak bayar saman sebab duit ko banyak. Siap pandang-pandang kat aku lagi tue..aku tau lah ko jeles sebab budak itam aku buatan mesia..aku tau lah budak itam aku nie dah tak basuh 2 minggu. Sebab tu ko pandang-pandang aku..


Perkara Gumbira Yang Kedua, Hari Ahad

1. Gumbira dan bersyukur Alhamdulillah sebab hujan turun dengan lebat nyer setelah sekian lama bahang panas terasa selama 2 minggu di bumi kuantan nie.

2. Gumbira kerana Lin Dan ditewaskan dengan agak mudah sekali oleh Chong Wei..Akhirnya, terubat gak kekalahan Chong Wei pada Terbuka England last week..

3. Gumbira bila tengok muka Lin Dan poyo sedih jer masa bermain set yang kedua..



Nota Kaki: Walaupun aku gumbira dan sakit hati, kena ingat gak..mungkin ada insan yang bersedih hati sepanjang DUA hari nie.

1 comments:

Ida Raja Idris said...

hehe..aku tau dah. ko comfirm raya punyer bila M.U kalah!haha

Post a Comment