Wednesday, March 11, 2009

Sampai Syurga

Wednesday, March 11, 2009
Tetiba teringatkan hubby yang tengah kursus kat UKM. Tu lah, masa dia ada asik carik pasal jer nak gaduh..bila dia tak der terasa rindu pulak..mesti berbunga2 hati dia kalau aku cakap aku rindu kat dia..heheheh..

Walhal boleh jer aku tahan rindu masa berjauhan hampir 1 1/2 tahun..ni berjauhan 3 bulan jer dah rasa len macam..Asik terngiang-ngiang jer sore dia nyanyikan lagu nie untuk aku..


Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu

Sampai syurga kumenunggu
Sampai syurga kucintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Kuberikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia tuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna


Aku tau dia sayang aku sungguh2..dan aku nak dia tau juga yang aku sayang kan dia 2x sungguh2..

0 comments:

Post a Comment