Sunday, March 8, 2009

Upin and Ipin Punya Story..

Sunday, March 8, 2009
Teruja..Itu yang pasti apabila aku dan beberapa member opis merancang untuk tengok citer Upin dan Ipin.

Punyalah semangat menghabiskan kelas awal pada waktu kejadian..semata2 nak tengok movie nie..oleh disebabkan aku and wardah abis kelas kul 4.30 petang, maka movie nyer haruslah ditonton pada pukul 5 petang. Azie pula terpaksa meninggalkan Kamal yang memang x nak tengok movie melayu..

Setelah berkejar-kejaran pegi solat asar pada tepat waktu nyer..baru lah dapat perkhabaran dari Kak Far yang mana dia ditugaskan untuk membeli tiket.."alah..tayangan waktu tu x der lah..yang ada kul 6.30 petang"..huhuhu..saper yang harus disalahkan??..aku kah??..ataupun movie online yang aku jadikan tempat rujukan untuk melihat waktu tayangan..dush..dush..dush..

Sian tengok Ibu Mengandung yang mengharapkan sesuatu dari kitorang..aku tau..ko nak ajak kitorang g jenjalan kan wardah??..hehheeh..

Sudah nyer..kitorang melepek melepak kat Kenny Rogers. Walaupun ketika itu duit ditangan ngam2 nak tunggu gaji..Makan punyer hal..duit abis pun x per..


0 comments:

Post a Comment