Monday, March 23, 2009

Tukar Kereta Baru

Monday, March 23, 2009
Haa..omei nak tukar kereta??..sila baca dolu ayat-ayat cinta ayat-ayat sedih aku di bawah..Aku tau, bila wat statement nie mesti ramai yang percaya walaupun hakikat nyer.."tak dak makna nyer.." muahaa..ok..sila bagi pendapat anda..

Termasuk nie budak itam aku dah 4 kali didera tercedera samada hasil perbuatan tuan nyer atau pun hasil kerja kreatif orang-orang diluar sana. Semalam, secara tidak sengaja, aku terlanggar kereta bapak aku semasa sedang gostan reverse. Disebabkan budak itam lebih tinggi kedudukan nyer..maka tidak lah terperasan kereta bapak aku disebelah nyer..Oleh kerana cuaca yang gelap, aku dengan sesedap rasa nyer menekan minyak dengan begitu kuat sekali sehinggalah terdengar bunyi yang tidak berapa enak di halwa telinga. Boleh plak wat rilek jer sambil terus masuk ke dalam umah. <-- dah tau dah apa yang berlaku.

Pagi-pagi hari, dengan confident nyer aku pun mengeluarkan polish untuk menutup cacat cela budak itam aku..muahahah..rupa-rupa nyer..kalau guna bapak segala polish pun dah memang tak berguna..

Oleh itu, aku telah diberi pendapat oleh mummy muhammad untuk menukar kereta disebabkan oleh kecacatan pada budak itam sebanyak 4 kali..

Oleh yang demikian..wahai Encik MSH yang teramat disayangi dan di kasihi..lawa tak kereta kat bawah nie..



Nota Kaki: Aku agak2 aku dah tau dah apa jawapan Encik MSH..

0 comments:

Post a Comment